Microsoft Dynamics CRM
By Jacek Zatoński In System CRM On 6 marca 2014
Zainteresowany? Zapytaj
System do Zarządzania Relacjami z Klientem Microsoft Dynamics CRM sprawdza się najlepiej w działach sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta (help desk). Pozwala zautomatyzować wszystkie czynności związane z obsługą klienta oraz zapewnia wgląd w całą jej historie aby dostarczyć klientowi ofertę dostosowaną do jego potrzeb. Dzięki temu system Microsoft Dynamics CRM pomaga zamienić każdego klienta w szczęśliwego klienta, a co za tym idzie uzyskać szybki zwrot z inwestycji.
Marketing
Automatyzacja marketingu oparta na danych i wielu kanałach.
Media społecznościowe
Wgląd w media społecznościowe i ich wykorzystanie.
Sprzedaż
Znajdź, spersonalizuj ofertę i dodaj więcej klientów.
Obsługa klienta
Przestań sprzedawać i zacznij współpracować.
System Microsoft Dynamics CRM działa w chmurze, dostępny jest poprzez internet na każdym komputerze wyposażanym w przeglądarkę internetową oraz na urządzeniach mobilnych, dzięki czemu dostęp do pełnych danych związanych z klientem można uzyskać w każdym momencie (zwiększenie efektywności). Microsoft Dynamics CRM ułatwia zarządzanie dokumentami oraz posiada pełną integrację z Microsoft Outlook i pakietem Microsoft Office. W dzisiejszym świecie coraz większą rolę odgrywają media społecznościowe, Microsoft Dynamics CRM ułatwia analizę i raportowanie danych pochodzących z social media bezpośrednio w aplikacji CRM.