„Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) określa zdolność spółki do pozyskania klientów, lepszego ich poznania, odnawiania kontaktów, upewniania się, że otrzymują dokładnie to czego potrzebują i do czego zobowiązała się nasza firma, a wszystkie te działania prowadzą do celu, którym jest zwiększanie zysków. „
może przyczynić się do zmniejszenia kosztów i zwiększenia rentowności poprzez organizowanie i automatyzacji procesów biznesowych, których celem jest dbanie o satysfakcje i lojalności klientów w sprzedaży, marketingu oraz w ich obsłudze.
System do Zarządzania Relacjami z Klientem Microsoft Dynamics CRM sprawdza się najlepiej w działach sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta (help desk). Pozwala zautomatyzować wszystkie czynności związane z obsługą klienta oraz zapewnia wgląd w całą jej historie aby dostarczyć klientowi ofertę ...
System do Zarządzania Relacjami z Klientem Microsoft Dynamics CRM sprawdza się najlepiej w działach sprzedaży, marketingu oraz obsługi klienta (help desk). Pozwala zautomatyzować wszystkie czynności związane z obsługą klienta oraz zapewnia wgląd w całą jej historie aby dostarczyć klientowi ofertę ...